Відновлення бух. обліку
Обезпечити роботу будь-якого підприємства на 100% здатне тільки коректне ведення бухобліку. Саме завдяки йому організація отримує достовірні відомості про результативність своєї діяльності. До того ж, він дозволяє уникнути проблем з податковою інспекцією, а в багатьох випадках навіть зберегти бізнес.
Неякісне ведення бухгалтерії, як правило, призводить до:
- Отриманню штрафів і пені;
- Блокування розрахункового рахунку;
- Банкрутства організації.
Відновлення бухобліку: що це і для чого застосовується
Відновлення бухгалтерського обліку представляє собою часткове або повне документування всіх операцій підприємства за певний період в минулому, включаючи підготовку первинних документів і подачу уточнюючих звітів.
Процедура потрібно в таких випадках:
- Бухобліку не вівся зовсім або в ньому є прогалини;
- Відсутність документації внаслідок розкрадання, несвоєчасного оформлення, збою роботи програмного забезпечення і т. д.;
- Несумлінне ведення бухгалтерського обліку;
- Втрата первинної документації;
- Помилки та порушення в обліку, визначені контролюючими органами;
- Рахунки фірми заблоковані.
Кілька причин замовити послугу
Кваліфіковані фахівці нашої компанії допоможуть вам:
- Привести в порядок документи перед перевіркою податкової інспекції;
- Грамотно спланувати витрати;
- Організувати управлінський облік на підприємстві;
- Звести до мінімуму податкові ризики і скоротити суму оподаткування;
- Налаштувати роботу з первинною документацією.
Етапи відновлення
Фахівці STILL LIFE проводять відновлення за продуманою схемою:
1. Аналізують поточний стан бухобліку організації, визначають проблеми і прописують дієві рекомендації щодо їх вирішення.
2. Складають план роботи, встановлюють обсяг, терміни і вартість відновлення.
3. Розробляють облікову стратегію підприємства, спираючись на вимоги чинного законодавства, виробляють постановку обліку.
4. Здійснюють безпосередні роботи по відновленню бухобліку.
5. Здійснюють розрахунок податків, звірку з податковою інспекцією про наявність заборгованості, подають виправлені податкові декларації, готують пояснення і захист звітності в ДПАУ.
6. Надають електронну базу даних за відновлений період.
Для того щоб в подальшому не турбуватися про надійність і адекватності ведення бухгалтерії, ви можете передати її в повному або частковому вигляді нашої компанії.